Min sanning



Mina mått v 49:

Lår vänster: 57,5 cm
Lår höger: 57,5 cm
Stuss: 97 cm
Vad vänster: 37,5 cm
Vad höger: 36,5 cm
Midja: 89 cm
Byst: 81,5 cm
Överarm vänster: 28,5 cm
Överarm höger: 28 cm

Min vikt v 49:
63,1 kg

Jag mår dåligt bara jag ser bilderna, usch. Skäms. För jag vet att jag kan se så mycket bättre ut, äter alldeles för mycket godis och andra sötsaker. Tror inte att det ska märkas att jag äter den lilla chokladbiten, men det gör det... Jag säger inte att jag är fet, men jag är större än jag borde vara. Om jag skulle sluta upp med allt småätande, allt socker och allt annat sött så skulle det se annorlunda ut.

Just nu tränar jag ingenting, har hänt att det blivit gym någon enstaka gång men annars inget. Jag som älskar att träna, spela fotboll, springa. Plåga kroppen tills den inte orkar mer, finns ingen bättre känsla. Men jag känner att jag behöver lite struktur, jag behöver någonting som jag kan följa, ett schema som talar om för mig vad jag ska göra. Så det ska jag göra nu, sätta ihop ett träningsprogram som ska få mig mer motiverad till att träna.

Och jag lägger upp dom här bilderna endast för min egen skull, jag måste inse att det är såhär jag ser ut. Få se sanningen i vitögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0