Anonym eller inte

Har fått förfrågan om jag ska släppa min anonymitet. Är det roligare att veta hur jag ser ut? Spelar det någon roll för er? Säg vad ni tycker :)

Själv så känner jag att visst skulle det vara skönt att slippa smyga runt med vem man är i bloggen, men samtidigt så är det alltid människor som kommer med kommentarer. Varför ska du gå ner i vikt, du är inte tjock. Det skulle nog vara den vanligaste frågan, men enligt tester jag gjort bl.a. genom att mäta mitt bmi och genom att mäta midjan så är jag på gränsen till överviktig. Ett midjemått över 80 cm är en hälsorisk bland kvinnor. Jag menar dock inte att det är fel att ha ett mått över det men jag skulle må bättre om jag blev smalare, mitt mått ligger runt 89-90 cm nu och jag trivs inte med det.

Får se hur jag gör, jag är trots allt lite sugen på att släppa det här med anonymiteten.

Kommentarer
Postat av: Camilla

jo det är sant, ganska illa :( men vad vill du jobba med? :)

2010-05-10 @ 17:08:53
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0