Dag 4

Löpning 7,5 km

Usch, vad tungt det gick att springa i torsdags. Men ändå så peppade jag mig igenom hela rundan, det kändes riktigt skönt efteråt :) Körde de dagliga sit-upsen också.

Hur är formen nu då?
Jag känner mig slankare men har fortfarande mycket kvar att jobba på. Framförallt magen, låren och överarmarna har en bra bit kvar innan de är i det skick som jag vill. Kroppen ska bli mycket mer fast än vad den är nu. Idag ska jag knyta på mig löparskorna igen. Motivation, motivation, motivation. Hoppas att den stannar kvar.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Peppa peppa!

Vilka träningspass hörru! Jag imponeras av människor som du! :D

2010-11-05 @ 16:22:47
URL: http://utpekad.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0